donderdag 30 december 2010

Nog 1 maal Auckland!

We zijn weer terug at homebase Hetty in Auckland... Behoorlijk uitgeput, maar met een voldaan gevoel.
We hebben geluk met het weer gehad de afgelopen dagen op The Farm en dan is vertrekken in de plotse regen niet erg. Eerst wilde het campertje niet en later leken de bochten wel oneindig de berg op en af te gaan, dat ook niet echt tegen de kater hielp.
Vertrek en afscheid in de regen met een kater....

Op the farm met Hetty hebben we het erg naar onze zin gehad, Vera heeft met trots haar eerste paardrijles gedaan, lekker gekampvuurt en ik ben de hele dag al katerig van het geweldige feest met vele motorcrossers gisteravond.
Ook heb ik eindelijk en op de valreep het zuiderkruis weer gezien, die ik ooit zoveel nachten heb gezien op de Oosterschelde. Zonder... had ik niet teruggekund.
Morgen nog 1 maal samen met Ben en Annemiek tijdens O/N en dan is het echt voorbij!
Esther en Vera zien niet zo op tegen de terugvlucht als ik, maar ach... Hoort er nu eenmaal bij.
foto's volgen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

alvast een proost op het nieuwe jaar van M&M en noa

Marcus Evers zei

Gelukkig Nieuw Jaar!

Marc, Caroline en Jurriaan